Copia i enganxa

Copia i enganxa

per Wifred Jacquet Yeste -
Nombre de respostes: 4
Imagineu una quantitat de tasques que volem que es repeteixin cada setmana o a cada tema d'un curs moodle. Com puc fer un copia i enganxa de totes elles? Als qüestionaris sé que a una pregunta li pots fer Desa com una nova pregunta, per exemple.

Crec que això seria un gran estalvi de temps per segons quins cursos.

Espero idees i gràcies per endavant !!

Wifred
En resposta a Wifred Jacquet Yeste

Re: Copia i enganxa

per Raül Fernández -
Hola Wifred, en aquests casos, el que jo faig és importar els recursos/activitats que m'interessen i llavors moguent el bloc el posso a un altre lloc, i torno a importar...tantes vegades com vulguis.
En resposta a Raül Fernández

Re: Copia i enganxa

per Wifred Jacquet Yeste -

No sé moure (ni copiar) en bloc. Jo sempre moc de tasca en tasca, vull dir d'una en una. La imatge de sota mostra un conjunt de 10 tasques. 

tasques-Projectes

Llavors, com puc fer per duplicar una tasca (una única tasca)? I segona pregunta: com puc moure un bloc de 10 tasques? I tercera pregunta: Com puc duplicar un bloc de 10 tasques?

La solució que em proposes suposo que respon a la tercera pregunta, oi?

Gràcies per endavant.

Fins ara.

Wifred

En resposta a Wifred Jacquet Yeste

Re: Copia i enganxa

per Isabel Varela -

Puc contestar-te lo de moure un bloc de  tasques a la vegada:

  1. Si ets l'administrador
  2. Si no estàs a phobos ( o al menys en la versió 1.82)
  3. A la versió 1.9  administració/aparença/AJAX i Java scrip

     Enable AJAX  marcat

     Disable AJAX  sense marcar    

     guardar

Després en un curs en edició a l'esquerra es veu dues fletxes arrossega-les i situa-les.

 Duplicacions de tasques, algú altre ens contestarà.

En resposta a Wifred Jacquet Yeste

Re: Copia i enganxa

per Raül Fernández -

Com diu l'Isabel, es pot fer servir AJAX, i es mou arrossegant el bloc, o bé amb el mètode tradicional, movent pas a pas cap adalt o abaix.

(No se si et refereixes a això, per moure temes).

De fet, de la mateixa manera que importo 10 tasuqes, puc importar nomes una, encara que no sigui un mètode ràpid.

Això que demanes és una feature força reclamada als tracker de moodle, potser amb una mica de sort, la trobarem al moodle 2.0 al juny.

Fitxer adjunt moure.png