Català i anglès barrejat

Català i anglès barrejat

per pere lloret -
Nombre de respostes: 3
Sovint quan la pàgina inicial es carrega apareixen alguns noms dels dies i mesos en anglès en el calendari i en els esdeveniments pròxims. He desactivat la detecció automàtica del navegador i tinc el català per defecte. Suposo que podria eliminar el paquet d'idioma anglès però hi ha algun profe d'anglès que l'utilitza en els seus cursos. Algú em pot donar una altra solució?
En resposta a pere lloret

Re: Català i anglès barrejat

per Alex Egea Guirado -
Bon dia,
Ja sé que es una mica tard però a mi em pasava això mateix i ho he solucionat no definint per defecte l'idioma al usuari. Ho sigui donant la possibilitat que cada usuari pugui escollir entre català, castellà i anglès i així ho mostra tot traduit correctament. Sino ho mostra a parts.
Sento q la resposta sigui ara.

Àlex
En resposta a Alex Egea Guirado

Re: Català i anglès barrejat

per pere lloret -
Hola Àlex.

A cada curs ja dono l'opció de triar idioma, el problema el tinc en el curs 0 (la pàgina inicial), en els blocs calendari i esdeveniments pròxims. On es pot triar l'idioma per defecte de la pàgina inicial?

Gràcies.

Pere
En resposta a pere lloret

Re: Català i anglès barrejat

per Antoni Saurí Bertran -

Hola Pere,

Mira, com tens configurada la llengua per defecte a l’ordinador, potser això? Jo el tinc en Català i el que a tu et passa amb l’Anglès a mi em passa amb la nostra, quan en teoria, en moments determinats,hauria d'estar tot en Castellà. .

Toni