pujada a agora amb filezilla

pujada a agora amb filezilla

per marc ramos -
Nombre de respostes: 4
hola, com veig que hi ha gent que us curreu això del moodle la tira i que ens ajudeu als pardillos desintessadament aquí va la pregunta:

estic intentant pujar la carpeta de moodle que m'he baixat i descomprimit amb el filezilla a l'espai agora i no es pot connectar al servidor -ho he fet dos dies diferents i res-
algú em pot dir alguna cosa??

servidor: agora.xtec.cat
usuari: mramos45
contrasenya:********

i la resposta és:

Resolviendo la dirección de agora.xtec.cat
Estado: Conectando a 213.176.161.44:21...
Estado: Falló intento de conexión con "ETIMEDOUT - Connection attempt timed out".
Error: No se pudo conectar al servidor

moltes gràcies per endavant!






En resposta a marc ramos

Re: pujada a agora amb filezilla

per Toni Antúnez -

Hola.

Tinc entès que àgora es un servei que depen directament del Departament (si algú té una altre notissía agrairia molt aclaració). Pert tant els et donen un espai i un Moodle preconfigurat. Els mantenen el Moodle (actualitzacions, etc...) però clar no pots pujar ni modificar res.

Per tant crec que no podràs pujar versions a àgora i l'accés via FTP no és possible. Un exemple és el Moodle que vaig demanar per l'institut. En van concedir un Moodle amb versió 1.8.5, al cap de dos mesos la van actualitzar a la versió 1.8.6.

Per contra no puc utilitzar temes, moduls, etcc.. ja que no hi ha manera de pujarlos a agora. es el mateix Dpt (equip tècnic) qui fa aquesta feina.

Si has de pujar un curs fet, que supera els 4 MB (ara ho han pujat a 10 MB) s'havia de enviar (sino recordo malament) mitjançant una direcció que servia per enviar el fitxer i al cap de dos díes te'l pujaven

Toni

En resposta a Toni Antúnez

Re: pujada a agora amb filezilla

per marc ramos -
Hola Toni,

entenc que amb l'espai àgora ja tinc el moodle instal·lat per tant em puc saltar el pas d'instal·lar el moddle i el que ja puc fer és configurar rols,penjar recursos, cursos...?


moltes gràcies per tot, ja estic a dins....


marc ramos
En resposta a marc ramos

Re: pujada a agora amb filezilla

per Josep M -

Hola Marc,

Com diu en toni, a agora, poc podem remenar del moodle, tant sols una mica l'entorn i encara.

Per els cursos el que has de fer és còpia de seguretat del sque tens actualment i pujarlos al agora al curs anomenat primera plana, i  a partir d'aqui els pots restaurar, com cursos nous.

Si la seva grandària supera els 10 megues hi ha un aplicatiu que et permet pujar fins a 50 MB. I despres ells et fan el traspas. El temsp que tarden depen de la feina que tenen, pot anar d'unes hores auns dies.

Si el curs supera els 50 MB, el pots descomprimir en local i fer paquets de menys de 50 MB i despres un cop els tens pujats ajuntar-los.

Espero que t'hagi quedat clar, sino pregunta el que et clagui, segur que algú te la resposta.

Josep m