Missatge en castellà pels nous inscrits

Missatge en castellà pels nous inscrits

per Joan Queralt -
Nombre de respostes: 3
Imatge Traductors
He rebut un missatge de correu d'una persona que s'acaba d'inscriure en aquest grup "recomanant-me" m'adreci a ella en català.

Em reprodueix el missatge de benvinguda al curs Moodle en català que ha rebut i que us copio aquí:

Bienvenido al curso de Moodle en Català.

Una de las primeras cosas que debería hacer es editar su página de información personal dentro del curso, de forma que podamos saber más cosas sobre usted:


Aquest és un missatge generat automàticament pel sistema, el que no entenc és que surti en castellà perquè, ho acabo de comprovar, l'idioma del curs està imposat a català.

Alguna idea?
En resposta a Joan Queralt

Re: Missatge en castellà pels nous inscrits

per Carles Bellver -
Imatge Desenvolupadors Imatge Traductors
Probablement aquesta persona té el castellà com a idioma preferit al seu perfil i per això rep el missatge de benvinguda en castellà.

He fet una prova per confirmar que funciona així: he canviat l'idioma del meu perfil a francès, m'he inscrit a un parell de cursos en què no estava inscrit, p. ex. a "Moodle en español"... i efectivament n'he rebut el missatge de benvinguda en francès Somrient
En resposta a Carles Bellver

Re: Missatge en castellà pels nous inscrits

per Carles Bellver -
Imatge Desenvolupadors Imatge Traductors
Més aclariments per si no m'havia explicat prou en el missatge anterior... Sembla que encara que imposis l'idioma en un curs i tots els missatges del curs surtin en aquest idioma, per a les qüestions relatives a la inscripció en el curs, sempre s'utilitza l'idioma preferit per l'usuari.

Ho he comprovat en alguns cursos de moodle.org ("Icelandic Moodle", "Finnish Moodle...") i passa així. Supose que és intencional: d'aquesta manera el sistema s'assegura que un usuari no s'inscriu per accident en un curs l'idioma del qual no entén.