Vooraankondiging Ned-Moove seminar over digitale didactiek en Moodle

Vooraankondiging Ned-Moove seminar over digitale didactiek en Moodle

door Hans de Zwart -
Aantal antwoorden: 4
In de middag van 17 september organiseert Ned-Moove bij het ISS in Den Haag een seminar over digitale didactiek en Moodle.

Wim de Boer van Stichting Leerplanontwikkeling in Enschede en Frank Weissman van NHTV Hogeschool in Breda zullen in ieder geval spreken. We zijn nog in overleg met een spreker uit het Voortgezet Onderwijs en een spreker uit het bedrijfsleven.

Voor Ned-moove leden is de bijeenkomst gratis. Niet-leden betalen € 20,-.

Meer informatie / Inschrijven

Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: Vooraankondiging Ned-Moove seminar over digitale didactiek en Moodle

door Isabelle Langeveld -
Hoi Hans,

Ik baal heel erg dat ik er niet bij kan zijn. Ik hoop dat de mensen die komen spreken hun presentaties willen delen of dat iemand een verslagje maakt...Ik zou ook graag een lijstje zien van alle geïnteresseerden. Misschien kan deze groep snel weer bijeen komen. Ik wil dan wel helpen met de organisatie.

Gr,
Isabelle
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Isabelle Langeveld

Re: Vooraankondiging Ned-Moove seminar over digitale didactiek en Moodle

door Hans de Zwart -
Hoi Isabelle,

Jammer dat je niet kunt komen! Volgende keer beter...

We gaan proberen om de powerpoints van de sessies weer ergens online te zetten. Een lijstje met mensen die zich hebben ingeschreven (vanwege privacy zonder e-mail adres) moet ook geen probleem zijn.

Dank voor je aanbod tot hulp: daar gaan we je aan houden glimlach

Vr. groet,

Hans
Gemiddelde van de beoordelingen:  -
Als antwoord op Hans de Zwart

Re: Vooraankondiging Ned-Moove seminar over digitale didactiek en Moodle

door Isabelle Langeveld -
Hoi,

Misschien kun je de aanwezigen meteen vragen of ze lid willen worden van de werkgroep Didactiek of in elk geval bekend willen staan als geïnteresseerde. Dan is het wel handig als je kunt zien wie die mensen zijn doordat ze bv hun profiel ergens hebben staan. Misschien kan er een cursus aangemaakt worden waarvoor alle didactiekmensen zich aanmelden? En waar dan ook meteen die presentaties komen te staan?

Gr
Isabelle
Gemiddelde van de beoordelingen:  -