Uitslag stemming

Uitslag stemming

door Hans de Zwart -
Aantal antwoorden: 0

Met drie tegen één tegen twee tegen één hebben de voorstanders van een compleet open forum vooralsnog de strijd om de voorpagina gewonnen.

Vanaf nu kan iedereen hier in dit forum weer een discussie starten en mag je kiezen of je lid wilt zijn van het nieuwsforum.

De keuze blijft nog open staan, dus mensen kunnen nog kiezen en van mening veranderen mag ook. De voorpagina wordt dan dynamisch aan de meeste stemmers aangepast. Is fractievorming toegestaan? clown

We moeten nu wel even goed nadenken over waar dit forum nu voor gebruikt gaat worden. Is het voor nieuws over vertalingen (daar hebben we het vertaal releases forum voor), is het voor een open discussie (dat doen we in het open forum).

Ik heb nog een ander idee. Vanaf nu vertaal ik het nieuws van Martin's voorpagina op deze pagina. De nieuwsfunctie blijft behouden en de mensen die echt heel veel moeite hebben met Engels kunnen dan ook lekker meekomen.

Ik begin met de post over de Math-filters (nu maar hopen dat ik die formule kan repliceren @@2/4^4@@ ofzo droevig)

Gemiddelde van de beoordelingen:  -